Toimintakertomus 2021

Honkajoen yhdistys ry.

Toimintakertomus vuodelta 2021

Tavoitteet

Mannerheimin Lastensuojeluliiton Honkajoen yhdistys on toiminut uudelleenkäynnistymisen jälkeen 27 vuotta. Yhdistys pyrkii kehittämään lapsiperheille suunnattuja palveluita Honkajoen kunnan alueella ja edistämään lapsiperheiden keskinäistä yhteistoimintaa. Yhdistys onnistui hyvin tavoitteissaan.

Kokoukset

Yhdistyksen hallituksen kokouksia oli neljä. Lisäksi pidettiin sääntömääräiset kevätkokous ja syyskokous.

Hallitus

Yhdistyksen hallituksen kokoonpano ja vastuutehtävät:

Susanna Ahonkivi         puheenjohtaja

Pirjo Alahonko               varapuheenjohtaja

Jenni Kallio                    sihteeri

Tiina Suojanen               rahastonhoitaja

Elisa Kivioja                    jäsen

Terhi Mäkelä                   jäsen

Sari Majakangas            jäsen

Varajäsenet:

Saana Haapalehto

Anne Lapikisto

Tiina Lintulahti

Kaisa Tunturi

Iina Pajukoski

Maria Hallia

Anne-Mari Hakanen

Toiminta

Paikallisyhdistyksen jäsenmäärä oli 40 jäsentä.

Perhekahvila Covid-19 pandemian vuoksi tauolla

Vuokraustoiminta. Yhdistyksellä oli kaksi matkasänkyä vuokrattavana lapsiperheille.

Tukioppilastoiminta.

Tukioppilastoimintaa on ollut yhteiskoulussa vuosiluokilla 7-9. Tukioppilastoimintaa tuettiin lahjoituksella. Lisäksi tukioppilaat osallistuivat MLL:n järjestämään tukioppilaskoulutukseen.

Lahjoitukset.

Yhdistys lahjoitti vauvalahjoja Honkajoen Terveysaseman neuvolaan jaettavaksi uusille vauvaperheille. Lisäksi yhdistys lahjoitti babybagin odottaville äideille. Tuettiin Honkajoen yhtenäiskoulua, Hongon koulua ja Hongon päiväkotia rahalahjoituksilla. Jäsenille jaettiin lahjakortti Niemisen puutarhalle.

Joulun alla oli valtakunnallinen Hyvä joulumieli -kampanja, jolloin yhdistys                                                             luovutti 15 kpl lahjakortteja kuntamme lapsiperheille.

Tilaisuudet ja matkat

Covid-19 pandemian vuoksi kaikki toiminta oli tauolla.

Varainhankinta

Kertyi MLL:n jäsenmaksuista.